dimarts, 5 de febrer del 2008

Tender lessons

Ahir, un missatge a la llista de correu d'angles365 em va fer recordar les estones que passava, ara ja fa uns anys, amb un grupet de nens de dos anyets fent activitats en anglès. Les sessions, de mitja hora, consistien en saludar-nos entre nosaltres i a una mascota de drap que em va fer la meva germana (un dia us en mostraré una fotografia); després, acompanyats de guitarra, cantàvem una cançoneta per relaxar-nos i els explicava un conte amb l'ajuda d'un d'aquestos llibres pop-ups que quan els obres, el joc dels cartrons et mostren les figures en tres dimensions. La sessió acabava amb una altra cançoneta.

Ahir, com deia, a la llista de correu d'angles365 i seguint el fil dels materials esmentats en el darrer dels meus escrits, la Mª Jesús ens va fer arribar un enllaç d'una escola d'anglès en què, entre altres edats, tenen alumnes de dos anyets.



No vaig dubtar que n'havia de parlar al bloc.

Observant aquestes sessions i les respostes dels infants, ens carreguem de piles, agafem noves idees i deixem anar algun que altre somriure de tendresa, que ja ens va bé.

Gaudiu-ne, doncs, de tots aquests vídeos que els mestres d'aquesta escola han penjat a la xarxa.