diumenge, 16 de desembre del 2007

Fantàstic web col·laboratiu

Quan vaig crear angles365, un dels meus objectius era que tingués un apartat on s'anessin recollint els materials creats pels professors per posar-los a disposició de tot el col·lectiu de mestres d'anglès. Malauradament no va funcionar. Han estat molt pocs els materials enviats fins ara.

Fa poc, vaig trobar un web que té aquesta funció: recollir materials creats per diferents mestres d'anglès d'arreu del món.
Des del primer moment, el meu pensament va ser: Fantàstic! Existeix un espai que jo trobava a faltar a angles365! i funciona!

Aquest web és perfectament complementari d'angles365, a més a més, és gratuït. Si un mestre es vol descarregar materials elaborats per altres companys, només cal que n'enviï un de seu i que aquest sigui aprovat pels encarregats del web. Penso que la ratio és d'1 a 10, és a dir, qui envia una activitat i li és aprovada, pot descarregar-se'n deu. I el web ha tingut tant d'èxit que n'està ple.
De moment només es poden enviar documents en format .doc (300Kb com a màxim) tot i que s'estan plantejant d'acceptar .ppt en un futur. Per cert, prèviament, cal registrar-se.

Recomano que aprofitem aquests espais col·laboratius al màxim, doncs és qüestió de sumar esforços i energies.